Loonadministratie
Wat valt er allemaal binnen ons vaste tarief van € 160,-
Nieuwe werkgever:
Invoeren werkgever gegevens
Invoeren gegevens van uw werknemers
Werknemers in / uit dienst:
Invoeren gegevens nieuwe werknemers
In/ uit dienst melden bij de belastingdienst
Maandelijks:
Loonstroken / betaallijst
Loon journaalpost voor uw boekhouding
Aangifte loonheffingen naar de belastingdienst
Verwerken van mutaties (overwerk, reiskosten, adreswijzigingen, etc.)
Pensioen opgave
Aanleveren Sepa bestanden voor de salaris betalingen in een batch
Jaarlijks:
Berekening vakantiegeld
Jaaropgaven werknemers
Verstrekken van de verzamelloonstaat (voor uw verzekeringen)
Alle benodigde informatie vanuit de loonadministratie voor uw jaarafsluiting
Overige service binnen ons vaste tarief:
Engelstalige loonstroken (individueel te bepalen)
Subsidie WBSO speur- en ontwikkelingswerk (S&O)
De mogelijkheid om de journaalpost te exporteren naar uw boekhouding
Loonstroken met uw logo en in de kleur van uw huisstijl
Werkgeversverklaring (voor hypotheek aanvraag)
Verwerken werkkostenregeling en indien nodig de aangifte met input vanuit uw financiële administratie
Pro forma berekeningen (bruto / netto / kosten werkgever)
Wij maken gebruik van Mijn Loon Dossier. Dit houdt in dat alle lonen in een beveiligd persoonlijk dossier geplaatst worden.
Als werkgever kunt u daar alle salaris informatie inzien en downloaden.
Voor de werknemers betekent dit dat zij de eigen loonstroken en jaaropgaven kunnen inzien via een handige app op de mobiele telefoon.
(zowel voor apple als android beschikbaar).
Hiermee voldoen wij aan de privacywetgeving AVG.
Tarief
Ons tarief van € 160,- is exclusief BTW.